Start > Regulamin
Regulamin strony internetowej
Regulamin korzystania ze strony internetowej Fundacji Connect4Kids
§ 1
Postanowienia ogólne Regulaminu strony internetowej
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem), określa zasady korzystania ze strony internetowej stworzonej przez Fundację Connect4Kids (dalej Fundacja).
- Użytkownikami strony internetowej mogą być wszyscy zainteresowani, po spełnieniu warunków korzystania, określonych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownicy, korzystając ze strony i zawartych na niej materiałach, poświadczają zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i przestrzeganie jego zapisów.
- Regulamin jest stale udostępniony za pośrednictwem Strony Internetowej w formie, która umożliwia zapoznanie się z nim, jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Umożliwianie korzystania ze Strony internetowej lub materiałów przesłanych Użytkownikom jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Fundację na rzecz Użytkowników, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.), które odbywa się na mocy zamówienia, składanego przez Użytkownika oraz na podstawie niniejszego Regulaminu.
§ 2
Definicje użyte w Regulaminie
- Fundacja Connect4Kids – fundacja z siedzibą na ul. Bruzdowa 92 lok 4, 02-991 Warszawa, Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0001062754, NIP: 9512579870
- Użytkownik strony – osobę fizyczna, korzystająca ze Strony Internetowej.
§ 3
Wymagania techniczne korzystania ze strony internetowej
- W celu prawidłowego korzystania ze strony internetowej Fundacji, Użytkownicy powinni dysponować urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet, przeglądarką stron internetowych, przeglądarką plików typu pdf.
- Korzystanie ze stron internetowych i aplikacji lub programów komputerowych wykorzystywanych do prowadzenie szkoleń online, może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania typu Java, Java Script, Flash oraz akceptacji plików cookies.
§ 4
Ochrona i przetwarzanie danych osobowych Użytkownika
- W ramach działań związanych z prowadzeniem strony Fundacja jest uprawniona, na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz dyrektywy RODO czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych), który zastępuje dotychczasowa dyrektywę 95/46/WE z 1995 r., do przetwarzania danych osobowych Użytkowników niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku świadczenia usług oraz wyłącznie w celu prawidłowego działania strony.
Pełny opis polityki prywatności, znajduje się na dedykowanej podstronie. - W ramach świadczenia usług drogą elektroniczną, Fundacja jest uprawniona, na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.), do przetwarzania danych osobowych Użytkowników niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczenie usługi szkolenia online oraz wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usługi szkolenia online.
- W przypadku uzyskania przez Fundację wiadomości o korzystaniu przez Użytkownika z usług w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem, Fundacja może przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celu i w zakresie potrzebnym do ustalenia jego odpowiedzialności.
- Fundacja jest uprawniona, na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz dyrektywy RODO 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych), który zastępuje dotychczasowa dyrektywę 95/46/WE z 1995 r., do przetwarzania danych osobowych Użytkowników w celu prowadzenia marketingu własnych produktów lub usług. Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 8 ww. ustawy Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych w powyższym celu.
- Udostępniając formularz kontaktowy Fundacja określa dane osobowe Użytkownika, których podanie jest niezbędne. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Fundacja jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz dyrektywy RODO 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie ogólne o ochronie danych), który zastępuje dotychczasowa dyrektywę 95/46/WE z 1995 r..
- Fundacja jako administrator danych dba o bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Użytkownicy mają prawo do wglądu, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych.
- Fundacja może powierzać przetwarzanie danych osobowych Użytkowników innym podmiotom, w szczególności świadczącym usługi hostingowe, mailingowe i współorganizatorom szkoleń.
§ 5
Postanowienia końcowe Regulaminu
- Fundacja ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu.
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu korzystania ze strony będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Fundacji.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 maja 2024 r.